Öppettider
- 23 april 9.00-17.00
- 24 april 9.00-16.00
Här finner du svar på de allra vanligaste frågorna kring ditt deltagande på mässan. Vi har även samlat all viktig information och den officiella tekniska informationen inne på MyEasyfairs. Logga in på MyEasyfairs via knappen nedan.
Inflytt:
Måndag 21/4 kl.07.00 – 20.00
Tisdag 22/4 kl.07.00 – 20.00
Utflytt:
Torsdag 25/4 kl.16.30 – 22.00
Öppettider:
Onsdag 23/4 kl.09.00 – 17.00
Torsdag 24/4 kl.09.00 – 16.00
Kista Mäss-service eller Kistamässan ansvarar ej för gods före, under eller efter arrangemanget!
Gods som ankommer till mässan transporteras in till anvisad monter mot en kostnad (se aktuella priser på våran onlineshop under Truck-Emballage www.kistamasservice.se). Motsvarande kostnad gäller även för avgående gods som lämnas i montern. Dessa kostnader debiteras utställande företag i efterhand. Truckhjälp beställs av Tekniska avdelningen på plats.
I de fall där speditören, som levererar godset, ber mässans personal transportera/lasta in godset till montern, kommer vi att göra det på utställarens bekostnad. Oavsett vad som överenskommits mellan speditören och utställaren.
Godset ska märkas med:
Mässa / Företag / Monternummer /Namn och mobilnummer
Kistamässan, Vågögatan 3, 164 40 KISTA
Försäkra ditt gods före, under och efter mässan enkelt genom att teckna en utställarförsäkring till en kostnad av 1 250 kr. Detta gäller även din personal. Kontakta caroline.larsson@easyfairs.com
Ni registrerar er monterpersonal via My Easyfairs.
All monterpersonal måste ha utställarkort på mässan. Ha med er registreringsbekräftelse till mässan för en snabbare och smidigare entré.
Så här går du till väga:
Logga in på My Easyfairs med det login som du fick när du bokade en monter på mässan.
Klicka på “Hantera monter” på den aktuella mässan.
Gå in under fliken “Hantera monter”.
Klicka på “Registrera din personal” under avsnittet “Monterpersonal”.
Klicka på den gröna knappen med texten “Visit Connect” i den nya vyn.
Du kommer nu skickas vidare till ett nytt fönster.
Klicka på ”Team” i vänstermenyn och sedan ”Add staff” längst ner till höger.
Klicka på “Register Stand Personnel” och fyll sedan i uppgifterna + knapp “Next”
Den person som precis registrerats får ett bekräftelsemail skickat till angiven email adress.
I My Easyfairs lägger ni upp information om företaget, er logga, kontaktuppgifter, registrerar monterpersona. hämtar banners och er digitala biljett.